بعدی
like
احمد مازنی خبرداد:

پیگیری وضعیت سند موسیقی در شورایعالی انقلاب فرهنگی

‏. ‏(‏۱۸-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از پیگیری وضعیت سند موسیقی در شورایعالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

به گزارش آرت کافه به نقل از خانه ملت،احمد مازنی درخصوص انتقاد اهالی موسیقی مبنی بر اینکه چرا سند موسیقی در شورایعالی انقلاب فرهنگی به سرانجام نمی‌رسد؟ گفت: من از این سند اطلاعی ندارم و تا کنون نه در شورا مطرح شده و نه در کمیسیون فرهنگی مجلس؛ البته شنیده‌ام که این سند وجود داشته، ولی به نتیجه نرسیده است.


موسیقی احمد مازنی مجلس شورایعالی انقلاب فرهنگی سندموسیقی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع سند موسیقی مطالبه متولیان، صاحب‌نظران و فعالان این حوزه بود که در جلسه گفت و گوهای فرهنگی کمیسیون فرهنگی مطرح شد، لذا بنده به عنوان عضو حقوقی شورایعالی انقلاب فرهنگی آن را پیگیری خواهم کرد.

رییس کمیته فرهنگ، هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: دستورکار شورایعالی انقلاب فرهنگی را دبیرخانه تعیین می‌کند و در این مدتی که بنده به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در آن حضور داشته‌ام،چنین چیزی مطرح نشده است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سلسله نشست‌های گفت و گوهای فرهنگی کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: اولین جلسه با محوریت موسیقی برگزار شد که البته گفت و گوهای مربوط به موسیقی باید ادامه‌دار باشد تا تمام مسائل مربوط به این موضوع احصا شود؛ همچنانکه سند موسیقی جزو موضوعات مورد نظر صنف و صاحب نظران موسیقی است.