بعدی
like
قاضی‌زاده‌ هاشمی خبر داد:

قول رییس سازمان صداوسیما برای پیگیری اعتراض نمایندگان به برخی برنامه‌سازی‌ها

‏. ‏(‏۲-‏دی-‏۱۳۹۷)

عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما از قول علی عسگری برای پیگیری اعتراض نمایندگان به برخی برنامه‌سازی‌های تلویزیون خبر داد.

به گزارش آرت کافه به نقل از خانه ملت،سید احسان قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: در پی اعتراضات گسترده نمایندگان مجلس به برخی آیتم‌های خبری و برنامه‌سازی صداوسیما نسبت به مجلس و جایگاه قوه مقننه به عنوان یک نهاد مردمی و قانونگذار که منتخبان آحاد مردم هستند، رییس سازمان صداوسیما قول پیگیری این موضوع را داد.


رادیوتلویزیون کمیسیون فرهنگی مجلس  علی عسگری سید احسان قاضی‌زاده‌هاشمی

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ یک از نمایندگان مجلس انتصابی نیستند؛ بلکه برآمده از اراده اکثریت ملت ایران هستند، افزود: امروز (یکشنبه، ۲ دی) نمایندگانی از جریانات و گروه‌ها مختلف در مجلس سراغ من به عنوان عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما آمدند و همه نسبت به نوع برنامه‌سازی‌هایی که بعضا جنبه تخریب نهاد منتخب مردم را دارد، معترض بودند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: پس از آنکه این موضوعات به من منعکس شد، با ریاست سازمان صداوسیما موضوع را مطرح کردم و ایشان قول پیگیری دادند.

عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما تصریح کرد: ریاست سازمان صداوسیما اعلام کرد قطعا از وجهه آحاد نمایندگان مجلس صیانت و موضوعات را پیگیری خواهند کرد.