بعدی
like

نقد و بررسی «سیمین و فرزان»

‏. ‏(‏۷-‏اردیبهشت-‏۱۳۹۸)

نمایش «سیمین و فرزان» نقد و بررسی می شود.

به گزارش آرت کافه،نمایش «سیمین و فرزان» با کارگردانی فهیمه عابدینی که در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است ، دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه توسط کانون منتقدان تئاتر ایران مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.


تئاتر  سیمین و فرزان    فهیمه عابدینی   تالار قشقایی   تئاتر شهر

این جلسه نقد پس از اجرای نمایش در ساعت ۲۰ و با حضور دو منتقد تئاتر رضا آشفته و امید طاهری برگزار خواهدشد و در آن کارگردان و عوامل نمایش نیز با تماشاگران به گفت و گو خواهند پرداخت.

نمایش عروسکی «سیمین و فرزان» بر اساس منظومه‌ «روسلان و لیودمیلا» نوشته‌ آلکساندر پوشکین و با نویسندگی و کارگردانی فهیمه عابدینی روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است : سیمین در شب عروسی‌اش با فرزان، گم می‌شود و فرزان راهی پرفراز و نشیب برای یافتن او آغاز می‌کند.

در این نمایش عروسکی فهیمه عابدینی و صادق صادقی‌پور به عنوان بازیسازان حضور دارند. نوازندگان موسیقی آرش لطفی، مانا جوادی، طراحی و ساخت عروسک را رفعت هاشمی سی‌سخت، مرضیه سرمشقی و طراحی و ساخت دکور را بابک جوانمرد، صادق صادقی‌پور، طراحی و دوخت لباس را الهه میرزایی، هانیه زحمتکش (خنده‌ی باران) بر عهده دارند.

بلیت های این نمایش که آخرین هفته اجرای خود را سپری می کند برای دانشآموزان و دانشجویان نیم بها اعلام شده و سایت تیوال نیز تخفیف های بازدید گروهی را برای آن در نظر گرفته است.