بعدی
like

افتتاح پلاتوی جدید آموزشگاه سینمایی هفت

‏. ‏(‏۶-‏اسفند-‏۱۳۹۷)

مراسم افتتاحیه پلاتوی جدید آموزشگاه سینمایی هفت با حضور تعداد زیادی از هنرمندان، مدیران فرهنگی، پیشکسوتان، هنرجویان و علاقمندان برگزار شد.

به گزارش آرت کافه،در این مراسم که سعید ترکاشوند اجرای آن را برعهده داشت، سید امیر مصباح معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و احمد رمضانپور نرگسی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز حضور داشتند.


فرهنگی حبیب پور سیفی  علیرضا طیاری  اکبر پورپاک نیا  علیرضا روح نواز  نرجس خاتون بدرطالعی  سهیلا اخلاقی

علی حلوی مدیر آموزشگاه سینمایی هفت در این مراسم عنوان کرد: چند سال پیش که قرار شد آموزشگاهی تاسیس کنیم، فقط در تهران تعدادی آموزشگاه سینمایی‌ و بازیگری فعالیت می کردند، ولی در گیلان این امکان کمتر وجود داشت که مکانی برای آموزش هنر و بازیگری باشد و هنرمندانی در این زمینه تربیت شوند.

وی ادامه داد: بنابراین هفت سال پیش تصمیم گرفتیم بنیان آموزشگاهی در خور نام گیلان افتتاح کنیم تا در استانی که پتانسیل بالایی دارد و مردم هنرمند پرور و هنردوست هستند بتوانیم به سهم خودمان قدمی برداریم. در این هفت سال در همه حوزه های تئاتر و تلویزیون فعالیت داشتیم و توانستیم چهره های موفقی به عرصه حرفه ای معرفی کنیم.

حلوی در ادامه به موفقیت های اخیر هنرجویان پرورش یافته در آموزشگاه اشاره کرد و افزود: در جشنواره تئاتر فجر امسال با مجموعه جوانانی که از هفت رشد پیدا کردند با کارگردانی علیرضا وحدی نماینده داشتیم. همچنین فیلم کوتاه انسان ساخته رامین پورغلامی در بخش مسابقه جشنواره رشد و تصویر پذیرفته شد.

وی گفت: پلاتوی جدیدی که تاسیس شده جز پلاتوهای خوب استان است و دربخش خصوصی می توان گفت بزرگ ترین و مجهزترین پلاتوی خصوصی استان است.

مدیر آموزشگاه سینمایی هفت بیان کرد: دست همه کسانی که در عرصه نمایش در سطح استان فعالیت می کنند را می فشاریم و هرگونه کمکی که از مجموعه هفت بربیاید انجام خواهیم داد. این پلاتو فقط متعلق به آموزشگاه هفت نیست و متعلق به همه هنرمندان استان است.

سیدامیر مصباح معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این افتتاحیه با تشبیه آموزشگاه سینمایی هفت به باشگاه استعدادیابی گفت: به علی حلوی و هنرمندان این مجموعه تبریک می گویم و خوشحالم که پلاتوی مجهز آموزشگاه سینمایی هفت افتتاح شده و از جانب اداره کل هرگونه کمکی نیاز بود دریغ نخواهد شد.

در این مراسم تعدادی پیشکسوتان عرصه نمایش از جمله: حبیب پور سیفی، علیرضا طیاری، اکبر پورپاک نیا، علیرضا روح نواز، نرجس خاتون بدرطالعی، سهیلا اخلاقی، محمدعلی فرمند، مدرسین و هنرمندانی مانند سیده مهسا نقیبی، مریم واحد، فرشید قربانپور، محبوبه فیاض، علیرضا تاج شهرستانی، شیرین محسنی، طوبی رحمان نیا، رضا فتوت خواه، هنرجویان موفق پرورش یافته آموزشگاه هفت از جمله صالح اصغری، سیده هما میرزینل چی، مریم بشارتی، پونه اصغری، رامین پپورغلامی و همچنین اکبر حیدرپور به نمایندگی از اصحاب رسانه به صحبت پرداختند.

اجرای تیتراژ سریال «جایزه ۳» توسط بهزاد رضازاده، اجرای حرکات نمایشی ورزشی توسط سینا جدی از دیگر بخش های این مراسم بود.