بعدی
like
اولین اکران در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

پوستر «تعارض» رونمایی شد

‏. ‏(‏۴-‏بهمن-‏۱۳۹۸)

پوستر فیلم «تعارض» با کارگردانی محمدرضا لطفی در آستانه حضور در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

به گزارش آرت کافه، پوستر فیلم سینمایی «تعارض» با کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده با طراحی علیرضا قدیمی در آستانه حضور در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.


سینما تعارض محمدرضالطفی رضا بهبودى  سودابه بیضایى  محمد صدیقى مهر  حامد رحیمى نصر  پریسا محمدى   رقیه افشین پور

«تعارض» که پیش از این با نام «ریست» در رسانه‌ها شناخته شده بود، یکی از آثار متفاوت این دوره از جشنواره به لحاظ فرم و شکل بصری آن است که برای اولین بار در ایران از زاویه دوربین‌های مدار بسته به روایت پرداخته شده است و این می‌تواند چالش‌هایی را برای مخاطبان به وجود آورد.

«تعارض» به عنوان تنها فیلم سیاه و سفید جشنواره، یک سایکودرام است که لطفی فیلمنامه آن را به نگارش درآورده و تهیه‌کنندگی آن را سیدامیر سیدزاده بر عهده دارد که اولین اکران آن در بخش مسابقه فیلم‌های اول سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

رضا بهبودى، سودابه بیضایى، محمد صدیقى مهر، حامد رحیمى نصر، پریسا محمدى و رقیه افشین پور بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: احساس مى کنم دیوونه شدم...یه جورایى به تمام دوربین هاى مداربسته که دارن آدم رو کنترل می‌کنن حساسیت پیدا کردم...اونقدر توى این ماجرا غرق شدم که احساس مى کنم پشت همه این دوربینا یه نفره...یه نفر که چهار چشمى داره منو نگاه مى کنه!

عوامل «تعارض» که محصول مشترک ایران و جمهوری چک است، عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمدرضا لطفى، تهیه کننده: سید امیر سید زاده، مدیر فیلمبردارى: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، طراح گریم: پدرام زرگر، صدابردار: علی گراکویى، تدوین: بابک قائم، مدیر تولید: محمد سید زاده، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: حمیدرضا یراقچیان، اصلاح رنگ: سامان مجد وفایی، جلوه‌های ویژه تصویری: احمد امدادی، سرمایه‌گذاران: سیدامیر سیدزاده و امیرحسین فرح بخش، جانشین تولید: حامد آزادى، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مرجان بقایى، گرافیست: على قدیمى، عکاس: رامونا میریان و مشاور رسانه‌اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى.
@nasrodinmolla