بعدی
like

نمایش آثار چهارمین جشنواره ملی عکس «آب» در ۱۰ استان

‏. ‏(‏۶-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

آثار چهارمین دوره جشنواره ملی عکس «آب» همزمان با تهران در ۹ استان کشور در اسفند ماه ۹۷ به نمایش در می آید.

به گزارش آرت کافه، چهارمین دورۀ جشنواره ملی عکس «آب» همزمان با تهران در استان های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد، خوزستان، خراسان رضوی، گیلان و آذربایجان شرقی به مدت یک هفته برگزار می شود. علاوه بر این، نمایش آثار برگزیدۀ این جشنواره در تابلوهای محیطی شهر تهران، تابلوهای ایستگاه‌های مترو و در محل پل طبیعت نیز در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.


فرهنگی جشنواره ملی عکس  آب   کرمان  فارس  سیستان و بلوچستان  اصفهان  یزد  خوزستان  خراسان رضوی  گیلان

نشست با کارگردانان سینما، نشست های تخصصی با عکاسان و ورکشاپ هایی ویژه اقشار مختلف در این مدت ۷ روز با شعار «آب برای همه» برگزار می شود.

این جشنواره با همکاری مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و کمیسیون ملی یونسکو در ایران، اسفندماه۹۷ برگزار می شود

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، سه‌شنبه۳۰ بهمن ماه اعلام شده و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هم ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۷ همزمان با همایش بزرگداشت روز ملی آب است.

هنرمندان برای اطلاع از قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس می توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی (www.water.salon.photo) مراجعه کنند. همچنین برای هر گونه سؤال و مشکل احتمالی می توانند با ایمیل دبیرخانه به نشانی [email protected] در ارتباط باشند.