بعدی
like

رونمایی از هویت بصری و گرافیک جدید شبکه یک

‏. ‏(‏۲۸-‏آبان-‏۱۳۹۷)

همزمان با آغاز هفته وحدت، شبکه یک سیما با هویت بصری و گرافیک جدید، رنگ تازه گرفت. این تغییرات از عصر دوشنبه ۲۸ آبان ماه روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش آرت کافه، گرافیک جدید شبکه یک شامل دو رنگ اصلی، یک رنگ مکمل و یک رنگ زمینه است و حرکت‏ های آن بر پایه اجزای هندسی لوزی و دایره از لوگوی این شبکه الهام گرفته شده است.


رادیوتلویزیون شبکه یک صداوسیما لوگو هویت بصری

در رنگ‏بندی این بسته گرافیکی نیز از رنگ‏ های ایرانی - اسلامی مانند آبی فیروزه‏ای و طلایی استفاده شده و نقوش معماری اصیل مانند شمسه و خط نستعلیق شکسته در لایه‏ های گرافیکی آن طراحی شده است. سمبل قاصدک نیز که نزد ایرانیان پیک خوش‏ خبر و پیام‏ آور مهر و امید است، به صورت نشانه هویتی ثابت در آرم استیشن و آرم تایم گرافیکی شبکه یک جانمایی شده است.

مصرع معروف «چو ایران نباشد تن من مباد» نیز با الهام از شعار «شبکه یک، شبکه هر ایرانی» تعلق خاطر ملی را در پس زمینه این بسته گرافیکی تداعی می‏ کند.