بعدی
like

نمایش و نقد فیلم «ارتقا» در فرهنگسرای فناوری اطلاعات

‏. ‏(‏۲۶-‏مرداد-‏۱۳۹۸)

فیلم سینمایی علمی تخیلی«ارتقا» (up grade) با نویسندگی و کارگردانی لی ونل، دو شنبه ۲۸ مرداد در دهمین نشست تخصصی «سینما IT » نقد و بررسی می شود.

به گزارش آرت کافه،فیلم سینمایی علمی تخیلی«ارتقا» (up grade) با نویسندگی و کارگردانی لی ونل، دو شنبه ۲۸ مرداد در دهمین نشست تخصصی «سینما IT »پس از اکران باحضور کارشناسان متخصص از نگاه فناوری اطلاعات نقد و بررسی می شود.


سینما  ارتقا   up grade  لی ونل   سینما IT   لوگان مارشال گرین  هریسون گیلبرتسون

فیلم سینمایی «ارتقا» سال ۲۰۱۸ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به لوگان مارشال گرین و هریسون گیلبرتسون اشاره کرد.

این فیلم نمایش کنترل انسان توسط هوش مصنوعی است. نمایشی از کنترل کامل هوشی فرانسانی بر ذهن و جان انسان. شخصی به نام گری تریس با بازی لوگان مارشال گرین همراه همسرش آشا توسط چند فرد ناشناس دستگیر شده و بلافاصله همسر او کشته شده و خودش در اثر اصابت گلوله فلج می‌شود. ماه‌ها بعد در گردن او تراشه‌ای بسیار هوشمند (هوش مصنوعی) کار گذاشته می‌شود. گری به کمک این هوش مصنوعی به راحتی توان راه رفتن و استفاده از دستانش را پیدا می‌کند، اما این هوش مصنوعی بیش از اینها توانمند است و ... این فیلم هوش مصنوعی به سبب برتری در فکر و نداشتن عواطف انسانی تهدید برای انسان است و در انتها سلطه کامل بر انسان را نشان می‌دهد.

در این برنامه افشین فکوری منتقد سینما، حامد کبود جامه کارشناس IT و وفا قباد پور به عنوان مجری برنامه حضور دارند و پس از نمایش فیلم به نقد و بررسی فیلم از نگاه فناوری اطلاعات می پردازند.

علاقه مندان می توانند پس از ثبت نام در لینک : https://bit.ly/۲Z۰Wv۲Mبه فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.
@nasrodinmolla