بعدی
like
حرکت تلویزیون به سمت ترکستان!

مجتبی امینی تهیه کننده «هفت» شد

‏. ‏(‏۲۵-‏آذر-‏۱۳۹۷)

تهیه کنندگی سری جدید مجموعه برنامه «هفت» به مجتبی امینی سپرده شد.

به گزارش آرت کافه، مجموعه برنامه «هفت»کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که با حضور مسوولان، نویسندگان، بازیگران، منتقدان و کارگردانان سینما به بررسی و تحلیل فیلم های سینمای ایران می پردازد.


رادیوتلویزیون برنامه  هفت   مجتبی امینی شبکه سه

این برنامه در ایام جشنواره فیلم فجر، ۱۰ تا ۲۱ بهمن، هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود.

آرت کافه:برنامه «هفت» به معضلی برای شبکه سه تبدیل شده است.متاسفانه با توجه به مدیریت ضعیف حاکم بر تلویزیون،برنامه هایی که می توانستند مخاطبان را پای گیرنده ها بنشانند، دچار مشکل شده اند.تغییرات پیاپی در برنامه «هفت» و آمدن و رفتن های بیهوده باعث شده این برنامه اعتبار خود را در بین تماشاگران از دست بدهد.
تغییر تهیه کننده نمی تواند عاملی باشد برای سر و سامان گرفتن برنامه «هفت»،زیرا این انتخاب ها بدون کارشناسی انجام شده و نظر خبرگان سینما و روزنامه نگاران و منتقدان با تجربه این عرصه را مدیران شبکه جویا نشده اند.
یکی از آسیب هایی که برنامه «هفت» یا برنامه هایی از این دست دیده و می بینند،به خاطر نداشتن اتاق فکری قوی با حضور افراد صاحب اندیشه و تجربه است.البته این تجربه باید همراه با تخصص و کارایی باشد،بسیار با تجربه هایی داریم که کلا حضوری سایه وار دارند و برای پر کردن اوقات فراقت و جیب شان در این اتاق ها حاضر می شوند.
اگر مدیریتی قوی حاکم بر صداوسیما بود،بی شک می توانست افراد توانا را برای مشاوره دعوت کرده و نظرات کارشناسی و دقیق آنان را به دست آورد.متاسفانه تلویزیون چنین نمی خواهد و به راه خود که به ترکستان ختم شده و می شود ادامه می دهد.
مطمئنا این تهیه کننده جدید و جوان هم کاری از دستش برای بهتر کردن برنامه «هفت» بر نمی آید،زیرا افراد توانمند و صاحب اندیشه عرصه مطبوعات و سینما را نمی شناسد.