بعدی
like
تهیه کننده آی فیلم پلاس:

آی فیلم پلاس فرهنگ ایرانی و اسلامی را معرفی می کند

‏. ‏(‏۱۹-‏تیر-‏۱۳۹۸)

تهیه کننده آی فیلم پلاس گفت:‌در برنامه آی فیلم پلاس سعی شده که فرهنگ ایرانی و اسلامی را معرفی کرده و تعامل خوبی با مخاطبان خود داشته باشد.

به گزارش آرت کافه،فرزام محبی با بیان اینکه آی فیلم پلاس در سری دوم تولید خود قرار گرفته عنوان کرد: این برنامه حدود ۳۰ دقیقه است که به رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری از جمله سینما، تئاتر، تلویریون ،گفتگو با هنرمندان و دعوت از آنان برای حضور در برنامه، انیمیشن هنرهای تجسمی، موسیقی ایرانی،اکران های مردمی و خصوصی، آمار فروش فیلم ها ، گزارش های مردمی در کشورهای عربی، معرفی غذاهای ایرانی و عربی و ایونت های هنری و همه اتفاقات حوزه فرهنگ و هنر می پردازد.


رادیو تلویزیون فرزام محبی  آی فیلم پلاس تلویزیون هنرمند

وی افزود: آی فیلم پلاس سعی دارد اخبار هنرمندان را پوشش دهد و در حوزه معرفی و اخبار آنان در کشورهای عربی تعامل خوبی برقرار کند .

طراح و تهیه کننده آی فیلم پلاس گفت:‌ در برنامه آی فیلم پلاس سعی شده که فرهنگ ایرانی و اسلامی را معرفی کرده و تعامل خوبی با مخاطبان خود داشته باشد.
محبی با بیان اینکه سردبیر این برنامه حسان خضر-رویدا الهمه هستند عنوان کرد:‌ شبکه آی فیلم ،سینما و تلویزیون ایران و هنرمندان این عرصه را به دنیا معرفی می کند.

وی با اشاره به اینکه آی فیلم پلاس برنامه خبری و تعاملی کانال عربی آی فیلم است ؛ گفت: شبکه های مختلفی برای کشورهای عربی کار می کنند و کانال عربی آی فیلم تنها کانالی است که در حوزه فیلم و سریال ایرانی به صورت تخصصی مشغول به فعالیت است. در کانال عربی در فضای مجازی کارهایی به صورت تخصصی انجام داده که فیدبک های بسیاری دریافت شده و این موضوع حاصل تلاش شبانه روزی کانال عربی است.

طراح و تهیه کننده این برنامه با بیان اینکه محدثه محمدزاده دستار تهیه و گزارشگر این برنامه است عنوان کرد: اسعد بدوی پور تدوین این برنامه را برعهده دارد.
وی بیان کرد: برنامه هایی مثل آی فیلم پلاس که اخبار هنرمندان ایران را پوشش می دهد می تواند بسیار کمک کند که کشورهای عربی با هنرمندان این عرصه و هنر ایرانی اسلامی آشنا بشوند.