بعدی
like
مینو جبارزاده:

مفهوم در هنر معاصر مهم است

‏. ‏(‏۸-‏مرداد-‏۱۳۹۸)

مینو جبارزاده بازیگر کارگردان رادیو اعتقاد دارد مفهوم در هنر معاصر حائز اهمیت است .

به گزارش آرت کافه،جبارزاده در این باره توضیح داد : امروزه قالب ها آن قدر تنوع پیدا کرده اند که شاهد شکل های جدیدی در هنر هستیم و خیلی خوب است که این اتفاق در نمایش رادیویی بیفتد.


رادیو تلویزیون مینو جبارزاده رادیو نمایش مفهوم هنرمعاصر

وی درخصوص سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی گفت : بسیار خوب است که جوانان ما چه از طریق بخش حرفه ای و چه از طریق بخش مردمی وارد عرصه تولید نمایش های کوتاه رادیویی بشوند تا ما بتوانیم ایده های ناب آنها را در آثارشان بشنویم .

جبارزاده ادامه داد : هر نوع جسارتی که از طریق تولید نمایش های کوتاه رادیویی در بخش مردمی موثر واقع شود می تواند کمک بزرگی به این حرفه باشد.

این هنرمند در پایان گفت: این روزها سرعت زندگی تغییر زیادی کرده است ،به همین دلیل بسیاری از علاقه مندان به نمایش های رادیویی فرصت شنیدن یک ساعت نمایش را ندارند . تولید نمایش های کوتاه چند دقیقه ای می تواند فرصت مناسبی برای دست اندرکاران رسانه باشد تا بتوانند مختصر و مفید چکیده آنچه را که به آن دست یافته اند از طریق نمایش های کوتاه به مخاطبان ارائه کنند .

این روزها رادیو نمایش در حال جمع آوری آثار بخش حرفه ای و مردمی برای شرکت در سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی« نوایش» است. علاقه مندان می توانند برای دریافت فراخوان و نیز شرکت در این جشنواره به سایت : www.radionamayesh.ir مراجعه کنند.
@nasrodinmolla