بعدی
like
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی:

پرداخت نشدن بودجه صداوسیما ربطی به سریال «گاندو» ندارد

‏. ‏(‏۶-‏مرداد-‏۱۳۹۸)

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است پرداخت نشدن بودجه صداوسیما ربطی به سریال گاندو ندارد و این سازمان باید برای دریافت بودجه گزارش عملکرد دهد.

به گزارش آرت کافه به نقل از خانه ملت،غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره اختلاف میان دولت و صداوسیما در مورد پرداخت بودجه و ارتباط دادن آن به پخش سریال «گاندو» گفت: پرداخت نشدن بودجه صداوسیما ربطی به سریال «گاندو» ندارد ،بلکه مسوولان سازمان برنامه مستنداتی نشان دادند که صداوسیما گزارش عملکرد بودجه خود را نداده؛ من نیز با چنین چیزی برخورد نکردم که دولت نمی‌خواهد به صداوسیما بودجه ‌دهد.


رادیو تلویزیون غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی مجلس گاندو دولت صداوسیما

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: من با ساخت «گاندو» یا سریال‌هایی شبیه آن مخالف نیستم ،اتفاقا کار بسیار خوبی است؛ اصلاً ده‌ها مورد ساخته و آن قدر گفته شود تا مردم آگاه شوند ،زیرا در بهترین حالت، اگر این اتفاق نیفتاده، امکان دارد در آینده بیفتد پس بهتر است آگاه‌سازی شود و حواس مسوولان نسبت به اطرافیان خود جمع شود.

وی با بیان اینکه دولت نباید به سریال «گاندو» اعتراض می‌کرد،تصریح کرد: در این بخش به دولت نقد وارد است و باید سعه صدر می‌داشت ،ولی از آن سو اگر صداوسیما بخواهد با گل آلود کردن آب، ماهی خود را بگیرد باید دولت مقاومت کند و منطقی عملیات خود را انجام دهد.

جعفرزاده تاکید کرد: صداوسیما باید همانند هر دستگاه دیگری برای دریافت بودجه گزارش عملکرد بدهد، زیرا قانون اساسی اجازه دیکتاتوری به هیچ نهادی نمی‌دهد و اصلا رسانه ملی با این استدلال زیر نظر رهبری قرار گرفت که در اختیارهیچ گروهی نباشد که بخواهد از آن به عنوان ابزاری برای بازی افکار عمومی استفاده کند.

وی با بیان اینکه اکنون رییس صداوسیما باید رویکرد این سازمان را منطبق با سیاست‌های بزرگ منشانه رهبری تنظیم کند، ادامه داد: همه قوا و سازمان‌های ملی باید در خدمت ملت باشند؛ سریال «گاندو» اثر خوبی بود و دست صداوسیما درد نکند که آگاه‌سازی و آموزش‌دهی می‌کند ،ولی برای دریافت بودجه باید گزارش عملکرد داده و کارش را به صورت قانونی انجام دهد.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان اینکه مجلس ورود خواهد کرد تا هیچ نهادی برای خود دیکتاتوری درست نکند، افزود: صداوسیما باید به معنای واقعی رسانه ملی باشد، شأنیت زیر نظر رهبری بودن را رعایت کند، از گزارش دادن طفره نرود و باید مسائل خود را به جای آنکه به کف جامعه بیاورد و شلوغ کاری کند، با رهبری مطرح می‌کرد.
@nasrodinmolla