بعدی
like

تولید فصل جدید «بچه مهندس»

‏. ‏(‏۱-‏خرداد-‏۱۳۹۸)

تصویربرداری فصل سوم سریال «بچه مهندس» بعد از پایان ماه رمضان آغاز می شود.

به گزارش آرت کافه، سریال «بچه مهندس» با تهیه کنندگی سعید سعدی در مرحله پیش تولید قرار دارد و تاکنون نگارش ۴۰ درصد از متن‌ها توسط حسن وارسته به پایان رسیده است.


رادیو تلویزیون بچه مهندس پرویز پورحسینی  بهاره رهنما  اندیشه فولادوند  بهناز جعفری  افشین نخعی  سلمان فرخنده  سیاوش چراغی پور  فرزین محدث  سوگل طهماسبی

با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با پایان ماه رمضان، این سریال وارد مرحله تولید خواهد شد. به دلیل این که قصه فصل جدید در زمان حال و دهه ۹۰ رخ می‌دهد نیازی به بازسازی فضا نبوده و تصویر برداری در زمان حال انجام می شود.

سریال «بچه مهندس» با کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته‌اند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا ، مهران نائل ، صحرا اسدااللهی،فرج الله گلسفیدی ، سیامک اشعریون و مانی رحمانی در این مجموعه بازی کرده بودند.