بعدی
like

بازدید مهمانان خارجی چهاردهمین جشنواره رادیو از رادیو نمایش

‏. ‏(‏۴-‏اردیبهشت-‏۱۳۹۸)

همزمان با فرا رسیدن هفتاد و نهمین سالگرد رادیو در ایران ، مهمانان خارجی چهاردهمین جشنواره رادیو، از رادیو نمایش بازدید کردند.

به گزارش آرت کافه، در این بازدید که با حضور محمدرضا قربانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو ، مسوولان رادیو نمایش و هنرمندان نمایش های رادیویی انجام شد ، مهمانان خارجی از ساختمان قدیمی رادیو و استودیوهای تولید درمیدان پانزده خرداد دیدن کردند.


رادیو تلویزیون سالگرد رادیو     جشنواره رادیو رادیو نمایش ژاله علو حمیدرضا هدایتی

در آغاز این مراسم ، حمیدرضا هدایتی از هنرمندان پیشکسوت رادیو با حضور در محوطه رادیو ارگ در جمع مهمانان خارجی درباره ساختمان قدیمی رادیو و قدمت آن توضیحاتی ارائه کرد .

پس از آن مهمانان با حضور در استودیو ۸ به تماشای ضبط نمایش رادیویی با کارگردانی ژاله علو نشستند که با تشویق بسیار آنان همراه شد.

در این دیدار محمد رضا قربانی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش در خصوص چگونگی تولید نمایش رادیویی در ایران گفت : رادیو سابقه طولانی در ایران دارد و هنرمندان آن از دیرباز توانسته اند ارتباط عمیقی با مخاطبان رسانه برقرار کنند ، تا آنجا که این روزها با وجود کثرت رسانه های متنوع ، همچنان قدرتمند به راه خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد : اداره کل هنرهای نمایشی رادیو با تولید روزانه آثار نمایشی به صورت حرفه ای با بازیگران مطرح ، جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان رادیو دارد و این را می توان از بازخورد ارتباط مردم با این رسانه دریافت ؛ امیدواریم به مرور زمان بتوانیم با کمک هنرمندان آثار فاخر دیگری را تقدیم علاقه مندان و شنوندگان نمایش رادیویی کنیم .

این مقام مسوول در پایان از حضور موثر مهمانان خارجی جشنواره در جمع هنرمندان رادیو نمایش اظهار خرسندی کرد و تداوم ارتباط فرهنگی میان هنرمندان رادیویی داخل و خارج از کشور را مایه پیشرفت و مباهات دانست .

در پایان این مراسم به رسم یادبود هدایایی معنوی تقدیم مهمانان خارجی جشنواره رادیو شد .