بعدی
like

نمایش ۱۳ اثر ایرانی در چهارمین دوسالانه مشاغل هنری و آفرینش در «گراند پاله» پاریس

‏. ‏(‏۲۹-‏اردیبهشت-‏۱۳۹۸)

۱۳ اثر از هنرمندان ایرانی در چهارمین دوره دوسالانه مشاغل هنری و آفرینش Révélationsدر «گراند پاله» Grand Palais در شهر پاریس در کشور فرانسه به نمایش در می‌آیند.

به گزارش آرت کافه،بخش فرهنگی سفارت فرانسه در ایران اعلام کرد: چهارمین دوره دوسالانه مشاغل هنری و آفرینش Révélations از یکم تا پنجم خرداد ماه ۱۳۹۸ (۲۲ تا ۲۶ می ۲۰۱۹) در «گراند پاله» Grand Palais شهر پاریس برگزار می‌شود.


هنرهای تجسمی فرانسه  ایران  دوسالانه مشاغل هنری و آفرینش  Révélations    گراند پاله  Grand Palais    پاریس

این رویداد هنری بین‌المللی، بیش از ۴۰ هزار بازدیدکننده و ۴۵۰ هنرمند از ۳۰ کشور جهان، از جمله؛ ایران، تایلند، کشورهای آفریقایی و ... را گردهم می‌آورد.

۱۳ اثر ایرانی در این میعادگاه مهم فرهنگی در معرض دید علاقه مندان گذاشته می‌شوند. برنامه‌ای پربار از کنفرانس‌ها، میزگردها، کارگاه‌های آموزشی، نمایش فیلم و ... در این رویداد هنری پیش‌بینی شده است.

چهارمین دوره دوسالانه مشاغل هنری و آفرینش Révélations در ادامه سفر هنری خود در این جهان؛ خلاقیت و کشف نفوذ صنایع دستی زیبا و متحیر از کشورهای مختلف و همچنین بسیاری از جنبه‌های دیگر صنایع دستی و بخش خلاق را با تأثیر بر مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را در برنامه امسال خود قرار داده است.