بعدی
like

«گل نساء» جایزه خلاقیت و تعالی جشنواره بین‌المللی فیلم Accolade Global آمریکا را گرفت

‏. ‏(‏۱۱-‏شهریور-‏۱۳۹۸)

هفدهمین دوره جوایز فصل جشنواره بین‌المللی Accolade Global آمریکا، جایزه خلاقیت و تعالی در فیلم سینمایی خود را به زوج فیلمساز ایرانی ستار چمنی گل و ویدا صالحی اهدا کرد.

به گزارش آرت کافه،فیلم سینمایی «گل نساء» Golnesa با کارگردانی ستار چمنی‌گل، بفیلمنامه ویدا صالحی، مدیریت فیلمبرداری محمد فکوری و با نقش آفرینی سعید داخ، علی محمد رادمنش، یگانه رجبی، ساقی زینتی، مسعود محمدی و ویدا عمویی؛ با بیش از ۳۰ حضور بین‌المللی در جشنواره‌های جهانی و کسب بیش از ۱۵ جایزه در رشته‌های مختلف سینمایی در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران، در بخش رقابتی هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Accolade Global در کشور آمریکا به نمایش درآمد و جایزه خلاقیت و تعالی در فیلم سینمایی به ستار چمنی‌گل کارگردان و ویدا صالحی فیلمنامه این اثر سینمایی اهدا شد.


سینما جشنواره بین‌المللی Accolade Global گل نسا سعید داخ  علی محمد رادمنش  یگانه رجبی  ساقی زینتی  مسعود محمدی

این جشنواره که سال ۲۰۰۳ تأسیس شده است در هر دوره از برگزاری خود ۴ جایزه را با عنوان‌های جایزه بهترین فیلم، جایزه خلاقیت و تعالی، جایزه شایستگی و جایزه ویژه به فیلم‌های برتر اعطا می‌کند که در این دوره از جوایز، فیلم سینمایی «گل نساء» موفق به دریافت جایزه «خلاقیت و تعالی در فیلم سینمایی» شد.

داوری فیلم‌های پذیرفته شده برای کسب جوایز توسط کمیته‌ای از متخصصان صنعت سینما از جمله نامزدهای دریافت کننده و گیرندگان جوایز «امی»Emmy ، «تلی» Telly و Communicator صورت می‌گیرد.

مجله «مووی‌میکر» MovieMaker از جشنواره بین‌المللی فیلم Accolade در بین ۲۵ جشنواره برتر جهان نام برده است که ارزش حضور در آن را دارند.

فیلم سینمایی «گل نساء» در آخرین حضور بین‌المللی ، ۳۱ مرداد ماه امسال ۲۲ آگوست ۲۰۱۹ در روز افتتاحییه پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی «فیلمسازان جدید میدلبوری» Middlebury New Filmmakers در سالن «مارکیوس» Marquis ایالت ورمانت در کشور آمریکا به نمایش در آمد.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی «فیلمسازان جدید میدلبوری» با حضور پل شرویدر Paul Schrader فیلمنامه‌نویس، کارگردان، منتقد سینما و خالق فیلمنامه‌های «راننده تاکسی»، «آخرین وسوسه مسیح» و ... ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ماه جاری (۲۲ تا ۲۵ آگوست ۲۰۱۹) با نمایش ۱۹ فیلم سینمایی، ۵۱ فیلم مستند کوتاه و بلند، ۳۵ فیلم کوتاه داستانی و ... از کشورهای مختلف جهان در ایالت ورمانت در کشور آمریکا برگزار شد.
@nasrodinmolla