بعدی
like

تقدیر بنیاد فردوسی از کارگردان و بازیگران نمایش «مردی به نام دایک» و فیلم «دلبند»

‏. ‏(‏۲۲-‏آذر-‏۱۳۹۷)

بنیاد فردوسی از کارگردان و بازیگران نمایش «مردی به نام دایک» و فیلم «دلبند» تقدیر کرد.

به گزارش آرت کافه،بنیاد فردوسی برپایه پشتیبانی از هنرمندان ایرانی، تلاش دارد از فعالان عرصه هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، سینما و موسیقی ایران با تقدیر در زمان اجرا و اکران از هنردوستان دعوت تا از آثار هنری هنرمندان حمایت کند.


تئاتر یاسر موحدفرد   بنیاد فردوسی  نمایش  مردی به نام دایک    مهدی میامی کریم اکبری مبارکه  حمیدرضا نعیمی  شهرام پوراسد  سودابه جعفرزاد

یاسر موحدفرد (دبیرکل بنیاد فردوسی) از کارگردان و بازیگران نمایش «مردی به نام دایک» با کارگردانی مهدی میامی با بازی کریم اکبری مبارکه، حمیدرضا نعیمی، شهرام پوراسد، سودابه جعفرزاد، طیبه میامی، زهرا کولیوند و طراحی صحنه رضا کیانیان در سالن قشقایی تاتر شهر با پیشکش سپاسنامه تقدیر کرد.


تئاتر یاسر موحدفرد   بنیاد فردوسی  نمایش  مردی به نام دایک    مهدی میامی کریم اکبری مبارکه  حمیدرضا نعیمی  شهرام پوراسد  سودابه جعفرزاد

یاسر موحدفرد از مستند «دلبند» با کارگردانی یاسر طالبی و تهیه‌کنندگی الهه نوبخت، همزمان با نمایش این فیلم در جشنواره بین‌المللی حقیقت تقدیر کرده است.

فیلم «دلبند» در جشنواره حقیقت افزون بر بخش مسابقه ملی در بخش مسابقه بین‌الملل نیز به رقابت می‌پردازد. پیش از این نمایش، مستند «دلبند» نخستین نمایش جهانی خود را به عنوان تنها فیلم ایرانی در فستیوال ایدفای هلند داشته است که در این جشنواره معتبر جهانی در میان فهرست ۱۰ فیلم برگزیده از نگاه مخاطبان قرار گرفته است.