بعدی
like

رونمایی از پوستر فیلم «نگاه خیره» در آستانه اکران

‏. ‏(‏۱۹-‏تیر-‏۱۳۹۸)

پوستر فیلم سینمایی «نگاه خیره» با نویسندگی و کارگردانی فرزاد خوشدست در آستانه برگزاری هفتمین جشنواره فیلم شهر رونمایی شد.

به گزارش آرت کافه،پوستر فیلم «نگاه خیره» که برای نخستین بار در بخش فیلم های بلند داستانی (ویدئویی) هفتمین جشنواره فیلم شهر اکران می شود را نادیا آقابیگی طراحی کرده است، هنرمندی که پیش از این نیز پوستر فیلم «خط باریک قرمز» را برای همین کارگردان طراحی کرده بود.


سینما   نگاه خیره   فرزاد خوشدست   جشنواره فیلم شهر

فرزاد خوشدست با مستند های اجتماعی اش و بیشتر با کارهایی که در زندان های ایران تولید کرده است شناخته شده است این بار و پس از کسب جایزه بهترین فیلم بخش نت‌پک جشنواره جهانی فیلم فجر برای فیلم «خط باریک قرمز» در این فیلم سعی کرده از زاویه ای متفاوت فقر و مشکلات اقتصادی که گریبانگیر مردم در این شرایط اقتصادی است را به تصویر بکشد. این فیلم از منظری دیگر به زندگی فردی می پردازد که در یکی از مراکز خدماتی شهرداری تهران مشغول به جمع آوری سگهای ولگرد است. فردی که به ناچار ،مجبور به مهاجرت به تهران شده و حالا با مشکلاتی بزرگتر در این کلان شهر روبرو می شود.

خوشدست که قرار است فیلم بلند داستانی «نگاه خیره» را به کارگران شهرداری تقدیم کند در نخستین اکران فیلم جدیدش در پردیس سینمائی ملت، میزبان بخشی از کارگران شهرداری تهران است که شغل آنها جمع آوری سگ های ولگرد تهران است. این کارگران و خانواده های شان ،تعدای از مدیران شهرداری تهران و بعضی از سازمان های حمایت از حقوق حیوانات از تماشاگران ویژه این اکران خواهند بود .

از عوامل تهیه فیلم «نگاه خیره» می توان به: نویسنده و کارگردان فرزاد خوشدست، بازیگران : توماج دانش بهزادی ، تینو صالحی، امین میری، علیرضا ثانی فر، آدین عطار ، مرضیه بدرقه ، حمیدرضا فلاحی و میثاق زارع ،فیلمبردار: بهادر فتاح، صدابرداران: علی نوین نژاد و علی علوی، تدوین: فرزاد خوشدست و بهادر طاری، طراحی صدا: حسن مهدوی، صداگذار: شاهین خاکپور، آهنگساز: شاهین عابدی زاده، طراح گریم: پرشنگ بهرامی، تروکاژ کامپیوتری: علی کمالی، طراح تیتراژ و لوگو: احمد رضایی راد، اتالوناژ: کامران سحرخیز و فربد جلالی، منشی صحنه: ستاره رضایی، طراح لباس: دری رضایی، طراح صحنه: مهدی کاظمی، مربی سگ‌ها: محمد کرباسی و مهدی صحبتی، سرپرست هنروران: سعیده حمیدی، عکاس: مژگان صیادی،مشاور رسانه ای : مطهره کشاورز محمدیان و روابط عمومی : علی کشاورز،مجری طرح و مدیر تولید: دری رضایی، جانشین مدیر تولید: علی تقی پور، تهیه‌کننده: فرزاد خوشدست، مشاور تهیه‌کننده: نگار اسکندرفر و سرمایه‌گذاران: فرزاد خوشدست و دری رضایی،اشاره کرد.