بعدی
like
در نورنبرگ آلمان صورت می گیرد

حراج نقاشی‌ها و اشیای باقیمانده از هیتلر

‏. ‏(‏۲۱-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

حراجی وایدلر در شهر نورنبرگ آلمان نقاشی‌هایی ‌که به آدولف هیتلر نسبت داده می‌شود را به حراج گذاشت. دادستانی نورنبرگ احتمال می‌دهد که بخش بزرگی از این آثار جعلی باشند.

به گزارش آرت کافه به نقل از خبرگزاری فرانسه، یکشنبه ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) حراجی وایدلر یک رومیزی که به عنوان بخشی از اموال هیتلر تلقی می‌شود را به قیمت ۶۳۰ یورو و یک گلدان که محصول کارگاه چینی‌سازی شهر مایسن آلمان است را به قیمت۵۵۰۰ یورو به حراج گذاشت. هر دو اقلام به خریداران حراجی وایدلر در خارج و داخل آلمان از طریق تلفن و درخواست کتبی فروخته شده است.


هنرهای تجسمی نورنبرگ   آ هیتلر ( A Hitler )  آدولف هیتلر(  Adolf Hitler)  حراجی وایدلر

پنج نقاشی آب‌رنگ که گفته می‌شود توسط هیتلر کشیده شده نیز برای فروش عرضه شده است.

پیش از این حراجی بخش بزرگی از آثار نقاشی منتسب به هیتلر به دلیل احتمال جعلی‌بودن آن از طرف دادستانی نورنبرگ مصادره و ضبط شده است.

دادستانی نورنبرگ تحقیقات اولیه درباره آثار هیتلر را به دلیل جعل اسناد و تقلب آغاز کرده است.

دادستانی نورنبرگ از ۶۳ اثر که با آ. هیتلر ( A. Hitler ) و یا آدولف هیتلر( Adolf Hitler) امضا شده‌اند، ۲۶ فقره آنها را به دلیل احتمال جعلی‌بودن ضبط و مصادره کرده است.

این حراجی معروف در شهر نورنبرگ که قبلا هم آثار هیتلر را به حراج گذاشته بود، اکنون به صورت داوطلبانه آثار نقاشی و اموال باقیمانده از رهبر نازی‌های آلمان را به دادستانی تحویل داده است.

به گفته دادستانی نورنبرگ این احتمال وجود دارد که حتی گزارش ها و تائیدیه‌های متخصصان درباره واقعی بودن آثار نقاشی هیتلر هم جعلی باشند.